utväcklingen går frammåt ..

.. haha vet ni vad min mamma kom hem med till mig igårkväll? En "eldriven masscara"  haha den ser ut precis som en vanlig masscara men på själva "locket" eller vad man nu säger. så är det typ en knapp, som man trycker på. hah aja jag har inte provat den en men hppas den e bra (a) 

Aja idag har jag inte gjort så  myckat packat llitegranna kollat på TV -.- och väntar fortfarande på Ellinore .. men hon ska typ komma snart. Hon har vart hos sin morbror i nacka. tror jag det var. aja. har inte så mycket mer att berätta har haft en ganska ointressant dag faktiskt. men aja kanske skriver senare när jag har något  bättre att skriva om

saaakara min Vendela!!


/ J

Kommentarer
Postat av: Vendela

saknar dej också gumman (k)

pellebelle <3 nissepisse, (:

2009-06-19 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0