Skolavslutning :D !<3

åh, äntligen den efterlängtade skolavslutnongen  haha, gud så skönt ingen skola på .. hur länge är det 2 månader eller ? hmm .. jag vet faktiskt inte :$ hihi. Men iallafall det ska bli kul :) sen ska jag ju till Turkiet on en vecka också :D men pappa johanna, kovin dderas mamma lisa och typ deras 2 sysslingar.  det ska ju också bli skönt, att få lite sol. De kan man ju bethöva, för här hemma får man ju iallafall ingen sol. fy vad  det äör kallt. och det regna på skolavslutningen :( första skolavslutingen det regna på. men det vart faktiskt helt okej ändå :) vi böjade typ nio. och sluta 11 tror jag :) och då satt jag kvar i skolan men marica amanda och vendela och väntade på sega lilla Ida .. som aldrig kom :O kl typ 1 frågade jag när fan hon tänkt att komma. hon ba : sen jag kolla på film :) man ba -.- trevligt lixom. sen ba aa nu är filmen slut. me jag kommer typ hlv 3 jag ba : :O  varför då. hon ba joh ska kolla på en film till:) men näedå, det tillät inte jag (a) haha så länge tänker jag inte vänta haha. så jag gick hem från skolan tsm men Marica. Men då regnade det fortfarande -.- så vi typ sprang. Det såg ju "jätte snyggt" ut haha?  loxsom mitt i regnet kommer jsg springande men mina höga skor och mmin tubklänning som typ åkte ner helatiden när jag sprang och sen mitt hår som lockade upp sig -.- aja nu har ida kommit :) 



 Några tjejer ifrån klassen idag :P :


 xoxo // Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså usch, va du tvungen att lägga ut den FULASTE bilden?

hur ser man ut egentligen ! :O

2009-06-10 @ 17:46:22
Postat av: Anonym

ush , hatar sen dära äckliga johanna , & hon tror att hon är nått!

2009-06-10 @ 19:47:16
Postat av: Anonym

Vadå äckliga Johanna?! är du helt cp eller?:S

jvla mygghjärna..

2009-06-11 @ 18:56:26
Postat av: Marica

johanna är inte äcklig! Asså fan vad fegt att inte ens skriva vem du är !!!!

2009-06-11 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0