I´m back :)

sådärja. då man tillbaks igen efter en jätte trevlig vecka i Turkiet med pappa jahanna, kevin, lisa, och sen deras sysslingar var där också kulkul! :) tänker inte sätta mi´g och skriva om vad vi gjorde där haha, nej men för de fattar man och jag pallar inte skriva nu ..

och jag tror faktiskt inte att det kommer bli så mycket bloggning för min del  nu under sommaren. för det är ju lixom sommarlov då har man ju bättre saker för si än att sitta framför datan heladaganra. men ja vifår vel hoppas på Ida då ;) och nu ska jag faktiskt vara med Vendela som kommer hit om en liten stund soch jusdet bildre från Turkiet. men de får ni senara(a) ni får ha det så bra sålånge.:)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: Linn

åå vad härligt med turkiet ! jag ska dit i augusti :) :)

2009-06-27 @ 14:42:06
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: saga

jag och joahnna ska dit då också :

2009-06-27 @ 19:53:02
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0