hallå i stugan ;)

Så nu sitter jag här hos Amanda snarkar här tonight! :) haha. aja har typ vart med amande ida. och vi har inte gjort så mycket. För vi har typ inte hunnit .. igentligen skulle vi typ slutat 1eller typ2 men fucking lärare så åt oss att vi var tvugna att va kvar till 6 :O:O:O -.-' usch fy och blä! fast om vi skulle typ slutat som vanligt skulle jag vart med Miss Sahlén haha. vi skulle typ åkt till farsta. och det skulle jag värkligen behövt! :O så dom fucking lärarna förstörde min dag ! dumma dig! hah typ skoja men aá.  så jag var med amanda istället, för det är ingen idé att åka till farsta typ halv sju :O eller vi skulle ju typ kommet dit runt då. så jag och amanda ska typ göra det imorgon.  så det ordna sig :P hahasådär ja, detvar typ d´min fdag de :P trallallala .. kommer typ inte på något mer att skriva just nu .. så ha de bra :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0