gröna lund!

tjenamors!
förlåt om jag inte har bloggat på ett tag.
men i alla fall så var jag på "grönan" igår med: nea och tora...
riktigt nice. åååkte insane två gånger (a), haha *Stolt*.

sen på kvällen så kom typ jessica och hanna. så alla vi sov hos nea. och grattis i efterskott på dig älsklingen min!.
haha, vi paddlade typ mitt i natten eller på morgonen, och tora och nea badade :O. CRAZY!.
och innan det på kvällen så kom typ tre killar och var med oss lite.. mys mys mys, eller inte direkt men nja.
och jag somnade typ fem och vaknade klockan tio, eller något sånt ?. tidigt...
och idag så blev jag hämtad, så åkte vi typ till haninge och köpte lite. eller inte jag, men min syster sophie.
efter det så drog vi till dalarö typ, och fikade?
riktigt härligt väder. eller bättre änn dom andra dagarna hära i veckan.
men juste, jag åker ju till spaninen i natt, eller på morgonen.
riktigt nice nice nice...
men det var nog allt ?
juste, så det blir nog inte så många inlägg för mig mera, typ tror jag?. haha.
men ja,

love, ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0