favorit i repris ;)

halloj :) haha på något sätt är jag just nu jätte glad, haha vet inte riktigt varför men :P aa. ida och jag hade ju en annan blogg innan med namnet idasjohanna som ni kanske känner till ? men den hade problem som den e  raderad nu :P  men nu har vi en ny blogg hoppas den ska funka bättre :) eller aa den kan ju inte va sämre men:P aa nu ska jag göra de som rubriken handlar om haha. lägga ut lite bilder som jag kanske redan kägt ut på andra bloggen så då blir det favoriter i repris då




hahah stackars lilla maricA men aa hon får tåla de just nu för hon säger alltid att man kan lägga ut fula bilder på blogg. såå aa FACE IT ! ;) haha,  hon ser ut som en liten rajtantajtan-gubbe. om ni fattar vad ja menar :P






Elin är sötast!

 aja det får duga för ikväll pallar ite mer nu. börjag faktiskt bli lite trött :P så Godnatt alla sötnosar där ute :P<33


xoxo / Johanna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0