Bloggdrottning .. ?

hah, knappast :p nääedå ingen Blondinbella här inte .. men aa gör så gott jag kan :) och det är ju huvudsaken. eller? men aa vi har ju ida iallafall som håller bloggen lite  alive goodie goodie:) haha.
 

aa men igår så var jag på bio med saga :) juste möttte typ ida och felicia där dom satte sig brevid oss. för aa det var bara vi som satt på hela den raden :) aa det var skit kul:) vi kollade på baksmällan förresten. skitrolig film, så ni vet ;)  hahaha. sen  väntade vi på bussen i en heljäkla timme ute i regnet. för bussen kom aldrig. sen snacka vi så mycket på bussen så vi missade att gå av :p
så vi fick typ ta en buss därute till gullmars. sen tråg tillfarsta och efter det en buss hem .. och på tåge satt jag och ida oct typ skämmde ut oss för alla :p haha eller vi typ sjöng pippi långstrump och inatt jag drömde haha aa you know me ;)

 aja idag ha jag inte gjort så mtcket ida och felicia kom hit vi skulle åka och träffa några killar istan. men när vi va stationer ifrån ringer idas mamma oxh ida fick tydligen inte vara där :O så hon var tvungen att åka hem. och när hon precis gått av och tåget åkt. ringer felicias mami och hon  fick typ inte heller -.- eller jag vet inte men hon var också åka hem jag åkte med då till farsta sen fick vi skjuts hem ah felicias mamma. Och då kom min mamma hem typ en stund efter med pizza :) mm gott! tack mamma:) haha och sen har jag inte gjort så mycket idag. typ kollat på tv. åh, nu kom mami med typ lite efterrätt så ska svulla lite mer.

XOXO/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0