tråkigt

Mamma börjar att jobba klockan tre,  så att jag och syster ska typ göra kycklingsallad och sen baka tillsammans,
och jag tror att det blir en film också. Som man kollar i 3D med =).
Har typ precis spacklat ?, klart mitt nya rum, det ska bli kul att måla och sätta in alla möbler och sånt + slipa, men det är väl typ tråååkigt. Och sen sp blir det "Walk in closet", och det ska bli nice och skönt. Det blir nog bilder på rummet när det är klart, men en sak har jag bestämt, att jag inte ska ha min tv på väggen, det är väl typ snyggare att ha den på ett litet "bord" nedanför väggen. Eller vi får väl se hur det blir?, jag tror inte att det blir på väggen. Men nu så blir det för mycket prat om min vägg :P.
Men vad ska ni göra själva göra en tråkig dag som idag då ?  ♥

                                                Bild från igår när jag pratade med Ivar i telefonen.

     

           

                                 Bjuder på en låt av: Michael Jackson,

love,
ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0