Hundvakt

Ja, jag kom typ precis hem ... Vi var och kollade på skor, och det blev ett par i alla fall, jag har typ köpt 5, om inte mera, par skor på kanske1-2 månader?, det är väl ganska mycket för mig ?:O.
Men nu så är vi i alla fall hundvakt åt min mammas jobbarkompis, hihi. Tindra heter hunden alltså, och hon är skit söt, men typ skit blyg ? :P. Thaha, ni skulle se när hon skulle gå och kissa ute, xD.
Men så kanske Saga Älskling, som äntligen är hemma, eller hos sina kusiner just nu -.-, ska sova hos mig i morgon, eller kanske helaa veckan?!:D. Det vorde typ sjukt kul i alla fall, och jag har saknat henne enormt.
När jag typ skulle hämta mina mjukisbyxor hemma hos henne, så mötte hon mig. Kanske runt en månad sen?
Occi hade typ kanske inte sett varandra sen skolan slutade då eller något, så började vi att gråta när vi såg varandra, men vi garvade samtidigt :P. Oj det blev typ ett långt inlägg nu, men det blir två bilder i alla fall,
I hope you enjoy it baby! =).


Sjukt sköna alltså?! :O.        Tindra, sötnosen.

 

( Tryck på bilderna, bara för att dom typ ska bli större då iaf. haha. ;). )

Kommentarer
Postat av: Joel

Sv; Ja det är det :D



höhö söt hund.

2009-07-29 @ 16:10:35
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

hihi:) Roligt att du hittade skoj fynd:) va ska du hitta på för skoj ikväll?

2009-07-29 @ 16:23:17
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0