homeee

Hej, Nu så är jag hemma ... Jag skulle typ egentligen åka till farsta idag med min syster, men antagligen inte sen, bara för att hon hade typ inga pengar, inget att åka på, och så dissade hon mig typ för hennes kompis Malin -.-.
Btw, jag får väl hitta på något annat då, vad ska ni själva göra idag då ? =)♥



Åh!!!, jag hittade typ inte den bilden som jag ville lägga in egentligen, som jag typ tog nyss ...
Och så hade jag inte kvar den på digitalkameran lägre tror jag,
Men det blev i alla fall en bild från igår, typ tror jag ? =). haha.

Kommentarer
Postat av: - C h R i S t I n E

Hej :)

Jo det är kanon, Hur är det själv ? :)



Kram.

2009-07-29 @ 11:25:18
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0