förlåt förlåt förlåt!!!

johanna är ju i norge nu iaf. med saga och typ päron tror jag?,
men alltså sluta inte att läsa, jag ska typ bättra mig i alla fall.
när jag kom hem från finland i söndags så sa mamma till mig i bilen,
" att hon typ inte är hel när jag inte är hemma, eller att hon har saknat mig ",
eller något sånt gulligt. att hon inte var hel utan mig :P. finns det någon sötare mamma änn min eller??.
och idag så sa mamma till mig och sophie att vi fick beställa från hm, typ höstkläder för tusen kronor var :D. nice nice nice,,,...
fast jag kollade typ lite på gina tricot också, eller vi.

men snart så dör mina batterier på datan, juste. min syster har minneskortet så att jag kan inte ta några bilder på digitalkameran.
men ska nog fixa mig för kvällen nu då!

good night bitches.

love, ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0