Answer

Postat av: Jocke K

haha har nån av er sötnosar kille(A)<3

2009-07-12 @ 20:26:49

svar:
johanna har jag typ faktiskt ingen aning om hon har det,
men jag vet faktiskt inte om jag och mathias
är tillsammans :$.

Postat av:

Om man äter vaniljsås/vaniljkräm akiter man ut de eller kissar man ut de ? :) lol :D

2009-07-12 @ 20:33:43
URL:
http://tovebackman.blogg.se/

svar:
det var en konstig fråa xD, jag har ingen aning faktiskt (a).


Postat av: Jocke K

haha kan man få en puss nä man fyller 18 då :D

2009-07-12 @ 20:41:11

svar:
klart att du kan det!;), skoja. whatever, I don't know. vill du det verkligen?:P

Postat av: gangster

Äru oskuld ?

2009-07-12 @ 23:03:21

svar:
johanna eller jag?. haha,
men det kan jag tyvärr inte svara på,,,...


Men ska nog dra och borta "birrarna", men först och främst så ska jag ... PACKA!!!.
mamma är inte så glad på mig att jag typ inte har gjort det,
- men jag ska mamma!
får se om jag hinner med ett inlägg i morgon innan jag åker.
Tror inte det, eftersom att jag typ måste duscha eller iaf. tvätta håret...
så att man känner så lite fräsch inför en lång,lång, lååååååång bilresa!.
men ska upp tidigt imorgon, hur fan ska det gå till?!?!?!?!
love ya, puss på rumpan.

love, ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0